Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~emmilka | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany23.05.2006 @22:19:33 ostatnio na stronie04.01.2012 @13:06:10



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1263654
digarty22 komentarze192 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^BlazewiczBlazej    10.04.2007 @13:05:19
~shaEm    09.03.2007 @09:59:26
też lubie horror pops. i fisza. elo!
_______
girls just wanna have fun!
^BlazewiczBlazej    24.12.2006 @12:44:00
Najlepszego.
+roodah    28.09.2006 @23:59:15
_______
"Słuchaj, stary, trzeba pozwolić, żeby łapa rysowała to, co ci szumi w jajach"
J.Cortazar
~BadGirl    26.09.2006 @01:17:20
o jaa słuchasz Horror Pops ;d
_______
"Niy ma drugiyj takiyj ziymi, By my byli szczynśliwszymi,
Poza jednym naszym krajym, Poza Śląskiym naszym rajym"
~artistic    24.08.2006 @13:00:21
dziekuje za komentarz
~Zuch    03.08.2006 @11:29:58
dzięki
_______
http://www.zuch.blox.pl

łap mnie na fejsie:

http://www.facebook.com/ZUCH.probuje.rysowac

będzie fajnie
~dziki    14.07.2006 @12:06:38
to że mieszkam na wichurze nie znaczy że jestem drwalem ! heh, żart

thx za comment
~Betelgeuse    08.07.2006 @14:02:39
Dzięki, pozdrawiam
~xan89    06.07.2006 @13:51:23
dzięki za komentarz...:D
_______
|||||||||||||||||||||||||26% Trwa ładowanie opisu.
~MalaKobietka    27.06.2006 @21:57:43
nice
_______
żyję
w wielkim betonowym mieście

niedopałkami papierosów
mierzę stan mojego lęku
~hockiklocki2robocki    26.06.2006 @12:18:35
podzieńkowal
_______
dobre chwytanie za tyłek to połowa sukcesu
*Wolfgar    26.06.2006 @00:11:10
niee.czemu bredzisz? fajnie,ze wlasnie starasz sie cos dostrzec w tej fotografii milo mi
_______
But I, being poor, have only my dreams;
I have spread my dreams under your feet;
Tread softly because you tread on my dreams...
~berenjena    25.06.2006 @14:26:47
miasiac fotografii,wystawa:D
rowniez pozdrawiam
_______
8
~fantoom    23.06.2006 @08:41:46
miło, że się podobało ;]
ja czekam na kolejne z tą prze-cu-do-wną modelką
pozdrawiam
_______
[Życie nie składa się z oddychania, ale z chwil, które zapierają Ci dech ]
~hockiklocki2robocki    20.06.2006 @14:24:07
a tam ostrosc... ale dzieki heh pozdro
_______
dobre chwytanie za tyłek to połowa sukcesu
~GoncaloFranco    19.06.2006 @13:50:38
thats kind of you - you're welcome
_______
you don't know what you've got till it's gone
~sixtyniner    18.06.2006 @13:38:05
podziękował
~helva    17.06.2006 @16:52:10
heh dziekuje
_______
Jezus był Żydem .... no trudno.... ale Maryja na pewno była Polką
~yukiko    17.06.2006 @16:36:04
super galeria...
~HaRRyLP    14.06.2006 @09:46:35
dzięki , wiem doskonale że gdyby nie ta ręka zdj byłoby lepsze :D
_______
ZAPRASZAM na
http://www.gigakompik.net GigaKompik.:.Wirtualny GigaPortal.:.http://www.gigakompik.net

Klik, , klik: http://s4.bitefight.pl/bite/c.php?uid=95091
~HaRRyLP    14.06.2006 @00:46:48
"niebanalne" - to sie ciesze :D, lookne sobie na twoje i moze coś jeszcze dziś pooceniam jeśli mozna ; )
ostatnio edytowane: 2006-06-14 00:46:58
_______
ZAPRASZAM na
http://www.gigakompik.net GigaKompik.:.Wirtualny GigaPortal.:.http://www.gigakompik.net

Klik, , klik: http://s4.bitefight.pl/bite/c.php?uid=95091
~doremifasol    13.06.2006 @22:13:16
spasiba pozdr
~pehateria    09.06.2006 @16:35:44
dzieki za odwiedzinki i ocene (moje pierwsze zdjecie w klimatach aktowych ) pozdr
_______
czasem marze widząc rzeczy , których nie ma
+roodah    08.06.2006 @12:14:10
_______
"Słuchaj, stary, trzeba pozwolić, żeby łapa rysowała to, co ci szumi w jajach"
J.Cortazar
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt